Storm?

Publicerat av Jennie Börs den 22 Mars 2011 kl. 21:17 i Vardag

Helsike så det blåser ute nu alltså, låter som hela kaninhagen utanför fönstret håller på att blåsa iväg! Kommer nog hålla mig vaken i natt kan jag säga, för en gång skull är det inte råttor på vinden och i väggarna, kaniner som gnager i väggarna eller en kanin som kör gatulopp i buren, haha.

Kom hem från stallet för ungefär en timme sedan, mockade åt båda ponnyerna och haft usmöte. Det tar några timmar kan jag säga, haha. Var där till halv fem och hemma vid åtta! Väl hemma har jag gjort tyskaläxa, skrivit en utvärdering till HKn samt läst igenom de små noteringar mamma gjort på mina tre uppsatser. Två är så gott som färdiga, den tredje ska jag argumentera lite mer i. Men måste ha någon att diskutera med för att få nya saker att skriva om. Just nu är ingen hemma, förutom katterna som jag håller på att få spel på. De är inne i en "hata varandra" period och går omkring och slänger arga blickar på varandra, retas och flyger på varandra. Höll på att bli galen ett tag, han sitta max fem minuter innan det var något nytt. Dörrar skulle öppnas, vattenskålar skulle fyllas på och sen ska man låta och du vet allt. Slängde nyss ut den ena, så nu är det lugnt. ;)

Ska väl ta och fortsätta med mitt och hoppas på att någon kommer hem snart .. På fredag är det btw dagen med stort D. :D


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback