Skolarbete

Publicerat av Jennie Börs den 30 Mars 2011 kl. 16:32 i Vardag

Sitter och gör lite skolarbete, Hk-läxan är avslutad och tyskan orkar jag verkligen inte med längre. Helt värdelöst när jag inte ha en ordlista, google-translate fungerar ju ändå bara till en viss gräns. Ska ta tag i svenskan istället. Känns som det är väldigt mycket i skolan nu, tror vi räknade ut att vi hade ungefär 6st arbeten som vi ska skriva och lämna in, varav de flesta inte bara är en sida handskrivet. Nej, här talar vi om uppsatser och recensioner.

Senare ska jag upp till stallet och mocka samt ut och promenera med Miro. Vart vi går vet jag inte, men tror vi går runt Dalsbyn idag. För Evitas del blir det vila idag igen, Johanna skulle tränat med henne egentligen men det blev ändrade planer.

Det är lite roligt att besöksantalet stigit en hel del på slutet! De senaste dagarna har jag faktiskt legat 10 besökare eller fler över det vanliga. Nej, nu ska jag forstätta med plugg.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback