Önskelistan

Publicerat av Jennie Börs den 02 Mars 2011 kl. 21:06 i Allt & inget

Nu ska det här inlägget synas helt och hållet, dessutom har jag fixat till det så att allting dessutom ligger i ett inlägg. Något positivt med att ha häst är att man kan önska sig hästgrejor, innan har jag typ bara önskat mig pengar och pengar. Tyvärr är hästgrejor ganska dyrt .. Men här kommer lite förslag på vad jag önskar mig, sitter det en * bakom saken är det en länk till vart den finns att köpa, annars finns det mesta att köpa på Aubiose eller liknande här i närheten.


-Kavaj
-Rosa bandet ridhandskar* (men vita, såklart)
-Plastrong (inte en helt slät, rynkad och lite sådär, hittade ingen bar bild dock)
-Vita ridbyxor


-Stövelstrumpor (tex Jacson, Kingsland helst färgade (alltså inte ryp svarta))
-Jacson hoodtröja Julieen*
-Ridbyxor
-Roeckl vesta
-Stövelväska



-Eskadronboots*
-Catagoboots*
-Catago dressyrskydd* (lika dana Globus går också bra, de finns på Aubiose)
-Ledad stigbygel
-SCS3 LITE stigbygelplatta
-Benlindor (helst elastiska, färger som marinblå, vita, ljusrosa osv)
-Mias paddar (fram och bak)

(Här skulle jag kunnat lagt in schabrak också, det är alltid skoj!)

-Sony Eriksson Xperia X8 (rosa, såklart!)
-Pengar
-Presentkort på Aubiose


Kommentarer
Kommentar av: Minette

Jag har rosa bandet ridhandskar! :)

2011-03-11 @ 00:11:38
Blogg: http://jenmin.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback