Miro - 30 mars 2011

Publicerat av Jennie Börs den 30 Mars 2011 kl. 21:56 i Ridpass - Miro

Promenad runt Dalsbyn + en bra bit bort på Norddalsvägen. Han blir väldigt spänd när man går genom byn, extra läskigt är det när det brummar motorsågar + att det luktar konstigt av avgaser. Mycket lättare att "kontrollera" det där från ryggen, för när vi skrittar så går han oftast avspänt genom byn. Men då kan man engagera honom bättre, flytta bogen utåt och lite innåt, ställa och böja. Men så fort man inte är mitt i "centrum" av byn är han avslappnad. Han hoppade till en gång, vårat hur är ju Miroätande vet ni. ;)

Dessutom har det skett ett litet fel idag, Miro har blivit skodd. Egentligen skulle Evita blivit det, Miro hade lixom ungefär en månad kvar. Tyckte han halkade väldigt mycket och inte fick något fäste och tänkte vad det var för fel när vi var ute och gick, sen när vi kom tillbaka såg jag att både brodd och sulor var borta. Pappa ska ringa imorgon, Evita vill nämligen bli verkad och skodd hon också ..


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback