Mål med bloggen - April

Publicerat av Jennie Börs den 31 Mars 2011 kl. 12:22 i Allt & inget

Motivationen till att blogga går upp och ner, och tråkigast nog är den som mest på topp när jag sitter i skolan och har andra saker för mig. Kan sitta och fantisera ihop inlägg i huvudet som jag ska fixa, men när jag väl sätter mig vid datan så bara dör allting, jag orkar inte. Variation i inläggen finns inte, det blir i stort sätt 95% vardagsinlägg, det är inte okej! Därför har jag bestämt att jag varje månad ska sätta upp minst tre mål med bloggen som jag ska försöka uppnå under månaden, vi får se om jag lyckas!

-Variera inläggen bättre, + fixa tidsinställda inlägg som kan publiceras när jag är i skolan (helst 1-2/dag)
-Fixa till smådetaljer på designen, bla fixa till rubrikerna i menyn (någon som har andra synpunkter som ni tycker ska ändras? Jag tittar ju trots allt inte så ofta på designen, så ibland finns det ju fel jag inte vet om!)
-Öka besöksantalet med 5-10 unika besökare/dag


Kommentarer
Kommentar av: Martina

Kommer det komma upp nya outtfits snart? :P Väntar lite smått på min ^^ Jag är själv så dålig på att matcha så ska bli kul att se vad du har satt ihop! Dina brukar ju vara väldigt fina! :)

2011-04-01 @ 11:28:47
Blogg: http://epril.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback