Kissekatterna

Publicerat av Jennie Börs den 11 Mars 2011 kl. 16:34 i Vardag

Bamse tyckte det var vääldigt intressant att mitt fönster var öppet, haha. Undra om han satt och kollade in kaninerna? (Två av dem bor i en stor inhängnad utanför mitt fönster, ni ser gallret. Till vänster om fönstret i buren står en bur på ben där tredje kaninen bor) Inte ofta han är in i mitt rum kan jag säga, kanske har att göra med att vi inte är så jättebra polare? Alla älskar i alla fall bilder som är tagna på auto och som är oredigerade. :)


Hittade en bild på min katt också, Trulsa. Tror jag tog den förra helgen eller nått, det är i alla fall Trulsa som ligger och sover i min säng. Där kan hon ligga hela dagarna den lilla latmasken. ;) Även här auto och oredigerat.

Svar på hur hästarna är att rida kommer upp senare ikväll i ett tidsinställt inlägg! Största amledningen till att jag skrivit mer om Miro är för att jag känner honom mycket bättre. Han ju trots allt bara rida Evita lite mer än en månad innan jag skadade mig.


Kommentarer
Kommentar av: Felicia

Bamsekatten :D

2011-03-11 @ 19:44:47
Blogg: http://aboutfeliciah.blogg.se/
Kommentar av: Minette

Så söta :)

2011-03-11 @ 19:45:09
Blogg: http://jenmin.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback