Fullt upp?

Publicerat av Jennie Börs den 17 Mars 2011 kl. 21:16 i Vardag

Det är nog frågan egentligen, haha. Skola från halv nio till tio i fyra, hem och byta om och iväg till stallet. Hade us planeringsmöte inför Tigerhoppningen på söndag, så förhoppningsvis har vi full koll just nu! Annars har jag bara varit i stallet och umgåts med diverse människor.

Uppdateringen idag ska jag inte skyryta med precis, haha. Och mer blir det inte idag heller. Vem vet, kanske bomar med inlägg imorgon istället? Men ska jag vara ärlig, själv läser jag hellre en blogg med dålig uppdatering till och från än en som laddar upp typ åtta inlägg på en dag "bara för att" där det ändå bara handlar om vad man gjort under dagen, uppdelat i åtta delar.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback