Fettidsdag

Publicerat av Jennie Börs den 08 Mars 2011 kl. 15:28 i Vardag

Rubriken är nog ett typiskt ord som man läser fel på, när man inte förstår samanhanget. Tror det var i januari som jag stod i stallet och läste i kalendern och undrade vad fan fett-is-dag var för något .. ;) Fet-tisdag stod det givetvis. Mamma bakar faktiskt semlor just nu, jag har just ätit en som macka (jättegott är det!).

Skolan har rullat på bra idag faktiskt. Snart väntar stallet, ska titta på när man grupp rider lektion. Ylva ska hoppa Miro, det gillas nog i hans ögon. Johanna skulle varit med och hoppat Evita, men hon har lyckats blivit sjuk igen den stackaren. Efter det blir det us möte, vi har bytt dag. Bra för mig, annars skulle jag missa nästan alla möten eftersom jag tränar när vi har dem.


Bild från när jag och Miro hoppade försa gången (och efter det hoppade jag honom 3ggr till, sedan har vi hållit oss till bommar på marken!)


Kommentarer
Kommentar av: Calinne

Och jag vet vf det heter så hahah, fick veta på historan idag, det var nån svensk kung som åt ihjäl sig på semlor denna dagen hihi

2011-03-08 @ 16:52:27
Blogg: http://calinnes.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback