Falun, shoppibng och bloggproblem

Publicerat av Jennie Börs den 02 Mars 2011 kl. 16:59 i Vardag

Vi börjar med sista ordet i rubriken! Min blogg har tydligen inte laddat upp mitt önskelistan inlägg, så förlåt om många blev förvånade över mitt tilläggs inlägg! Men jag fixar upp det i kväll. :)

Läkarbesöket kändes ganska meningslöst, de böjde lite på armen och kollade om jag hade känsel. Sen bad vi om övningar för att bygga upp lite muskler igen, då fick vi träffa en sjukgymnast. Men övningarna vi fick var bara för rörlighet, haha. På frågan när jag fick börja rida fick jag inte direkt något svar på, när jag kände mig redo. Okej, jag springer upp till stallet och rider på en gång då? :D Nejdå, några veckor till ska jag allt vänta .. Sen var det inte alltid så lätt att förstå vad läkaren sa eftersom han hade dansk accent.

På hemvägen stannade vi förbi City Gross, jag gick bara runt på hästavdelningn. Något som är sjukt störande är att de har en huva till mitt schabrak som jag köpt därifrån, men bara med silver eller guld paspoal .. Och schabraket har en brun! Ett svart grimskaft med mässinghake och ett transportgrimskaft följde med hem, så nu kan Evita också åka transport.

I Borlänge stannade vi till på Aubiose. Jag bör Felicias tyglar, de var nämligen felsydda .. Båda hakarna gick lixom åt samma håll, verkligen jättesnyggt, inte. Fick lite hårnätsgrejor av mamma också, ett vanligt löst nät bara och en till med rosett. Beställde även en sak, men vad det är får ni se när det kommer! Det kommer bli supersnyggt i alla fall! :D

Ska upp till ponnyerna sedan, superfint väder har det varit idag. När vi åkte till Falun såg jag att Miro var nakenfis, lycklig ponny tror jag. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback