Fail på Hööks

Publicerat av Jennie Börs den 17 Mars 2011 kl. 21:31 i Utrustning

Jag ljög visst lite i förra inlägget, förlåt! Men strax efter jag publicerat det hittade jag någonting som jag bara var tvungen att uppdatera om, haha ..


Ni ser det inringade på bilden? Lindorna är rullade åt fel håll! Inte okej enligt mig, en produktbild bör visa rätt tycker jag. Tänk på de okunniga människor som inte fått lära sig hur man lindar, kanske de tittar på den här bilden när de vill veta åt vilket håll man lindar, inte bra. Det är dessutom lite "dålig reklam" tycker jag och sen ser det ju inte så proffsigt ut heller.

Förövrigt tycker jag att det är ett väldigt fint sett, bara hoppas på att färgerna är lika fina i verkligheten som på bilden. På de senaste svart/ljusblåa settet de hade (schabrak och lindor var det då, fast man köpte de separat) var nämligen den ljusblå färgen väldigt matt och tråkig när man såg det i verkligheten, men på bild såg det jättefint ut. Men till saken, tänk om det här kommit ut någon vecka tidigare .. Hade hellre köpt det här än det bruna som vi köpte till Miro. Lindorna hade passat utmärkt till mitt HV Polo schabrak för den delen också!

*Rättelse: Tack Calinne för att du rättade mig, haha. :) Det är inte ljusblått, utan grått. Ibland ser man nog färger i önskeséende. ;)


Kommentarer
Kommentar av: Calinne

Det "ljusblå" är grått... hehehe ;)

2011-03-18 @ 09:13:15
Blogg: http://calinnes.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback