Expert på skidor?

Publicerat av Jennie Börs den 06 Mars 2011 kl. 19:05 i Vardag

Man kan nog börha fundera över om jag är det, seriöst, det är typ det enda jag gjort hos mormor! Jag är inget större fan av att åka längdskidor (slalom ska det vara!!) och inte heller att titta, men eftersom mormor och Jim tittat har även jag gjort det. Igår blåste det dessutom storm så man blåste nästan bort när man gick utanför dörren .. På förmiddagen var det vasaloppet, jag tror aldrig jag sett det på TV förut (kanske någon minut eller nått bara) men idag tittade jag från klockan 9 till när de slutade sända innan nyheterna. Brink vann herrsidan även iår, även om det inte såg så jätteljust ut för hans del en bit av loppet.

Nej, nu ska jag kanske sluta babbla om skidor, det här är ju en hästblogg och inte en skidblogg! Fast Brink finns ju inom dressyren också faktiskt. ;) Jag har varit uppe en stund och pussad på ponnyerna även idag. Nu ska jag rensa min skidhjärna med lite Ponnyakuten, då kanske jag kommer in på rätt spår igen ..


Varje gång jag ser dig sjår mitt hjärta dubbla slag .. ♥


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback