Ett schabrak fattigare

Publicerat av Jennie Börs den 01 Mars 2011 kl. 21:16 i Allt & inget

Jajamän, idag blev jag ett schabrak fattigare! Det betyder att jag kan köpa ett dressyrschabrak till utan att få dåligt samvete, haha. Dock vet jag inte vad jag vill ha för något, så det får helt enkelt vänta tills jag hittar ett som jag verkligen vill ha. :)

Det var mitt gråa schabrak med lila kant som fick flytta från mitt skåp in i Klaras, köpte schabraket på Börjes i Globen förra året, blev helt kär i det eftersom det är så läckert! Men jag har kommit fram till att Miro inte är speciellt fin i för mycket grått, en kant eller paspoal fungerar utmärkt men när hela grunden är grå .. Nej! Men jag är helt säker på att Gerda kommer bli superläcker i det!

+


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback