Duktig Jennie

Publicerat av Jennie Börs den 12 Mars 2011 kl. 21:28 i Vardag

Nu har jag lagat mat, FISK! Ni borde bli förvånade, jag är verkligen ingen fiskmänniska .. Men vill man ha bra betyg i HK så. :p De blev ganska bra faktiskt i alla fall.

Varit i stallet och pysslat med Miro, mamma pysslade med Evita. Borstade av honom och sedan provade jag göra några knoppar i hans långa och tjocka man. Så snart armen tillåter det ska manen få sig en liten omgång igen! Han är ganska söt också, nu när han fäller han har ganska loj och inte speciellt snabb med att äta. Han äter inte när han bara står i boxen eller när man lägger upp i krubban när han sitter fast. Men om man matar honom, då är han väldigt klupsk, sötponnyn. ♥

Måtten stämde i alla fall, så nu är det bara att hoppas på att jag får ett svar så snart som möjligt! Hoppas verkligen på det, men vad det är tänker jag inte säga för då kanske någon hinner före mig. ;) Nu ska jag försöka hitta på något skoj!


Bara för att vi är ganska söta som tomtar :D


Kommentarer
Kommentar av: linnea

Okej. vad bra att du är nöjd :)

Jaa jag med, normal på höjden men extra smala, det finns ju inte i de tidigare mountain horse stövlarna, vilket är synd, richmond är ju också snygga tycker jag. Surt de dära, att man inte kan fetta upp vaderna lite haha! :) så man iallfall kan ha normal!

2011-03-12 @ 22:02:17
Blogg: http://linnearosen.beldo.se
Kommentar av: fanny

<textarea name="content" onchange="doChange(this)" cols="52" rows="7"> SV; jadå jag har pälsglans på Men de verkar inte funka för Krezip :/ och bogskavs skydden är ju helt värdelösa!

2011-03-12 @ 22:21:58
Blogg: http://prickigdressyr.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback