Diss

Publicerat av Jennie Börs den 25 Mars 2011 kl. 15:41 i Allt & inget


Hittade det här pannbandet på Hööks hemsida igår när jag tittade vad de fått in för någonting nytt och roligt. Det faller mig verkligen inte i smaken. Nog för att det är snyggt med blingbling, men det här var ingen höjdare tycker jag. Priset, 329:- tycker jag dessutom var väldigt dyrt! Är inte speciellt förtjust i länkpannand överhuvudtaget egentligen, men klart finns det undantag. Till exempel tycker jag att pärlpannbanden jag har är väldigt snygga, de är dessutom annorlunda och färgglada!

Vad tycker du om det här pannbandet? Hiss eller diss?


Kommentarer
Kommentar av: Maja

Såg det pannbandet också, tyckte det var fult :p



Sv. Okej, jag åker med buss. Det finns inte uttag på bussarna. Men på umeå busstation fanns det, så under väntetiden (70 min) så fick datorn ladda upp sig ;)

2011-03-25 @ 18:58:59
Blogg: http://gardstrom.blogg.se/
Kommentar av: Karin

<textarea name="content" onchange="doChange(this)" cols="52" rows="7">Jag tycker att det ser ut som ett trasigt blixtlås.. :P

2011-03-26 @ 21:39:11
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback