Bloggtips!

Publicerat av Jennie Börs den 05 Mars 2011 kl. 20:16 i Allt & inget

www.stallviggeby.blogg.se

Det här är en blogg jag gärna vill tipsa er andra om! Jag är själv inget större fan av bloggar som drivs av flera personer, då det oftast är så att det är någon av bloggarna som inte faller mig i smaken (men, jag tycker det verkar väldigt roligt att blogga med någon annan!). Men det här är en av få bloggar med flera bloggare där jag faktiskt läser alla inlägg, från var och en!

Bloggen drivs av fyra tjejer, Emelie, Amelie, Felicia och Alwa. De tre förstnämnda har varit med sedan bloggen startades i september (och jag har följt den sedan starten!), Alwa har kommit in den senaste tiden. De bloggar om sin vardag i stallet, utrustning, fakta och mycket, mycket mer! Vill ni veta mer får ni helt enkelt klicka er in på bloggen. :)

Enligt mig är bloggen verkligen läsvärd. Det positiva med att det är fyra stycken bloggare (som jag dessutom gillar!) gör att det oftast finns något nytt inlägg att läsa när man klickar sig in. Fortsätt blogga så bra som ni gör tjejer!


Kommentarer
Kommentar av: Felicia - Stall Viggeby

Åh, gud vad roligt! :D Tack för allt fint beröm! :'D

2011-03-05 @ 23:28:18
Blogg: http://stallviggeby.blogg.se/
Kommentar av: Alwa - Stallviggeby

Wow! otroligt kul!

tack så jättemycket :)

2011-03-06 @ 00:18:24
Blogg: http://stallviggeby.blogg.se/
Kommentar av: Emelie Källman

hihi, tack så mycket! Vad kul att höra :'D

2011-03-06 @ 00:28:11
Blogg: http://stallviggeby.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback