Bildredigering

Publicerat av Jennie Börs den 03 Mars 2011 kl. 18:47 i Vardag

Idag på dagen har jag och Klara fotat Miro, Evita och Gerda. Alltså, Klara håller häst och försöker få den att stå snyggt, se glad ut och titta åt rätt håll medan jag försöker få bra bilder. Gerda var klart duktigast idag! Miro såg mestadels ut som en trött säck potatis, han stod hyffsat still i alla fall. Gerda stod jättesnällt, duktig flicka! Evita kunde antigen se glad ut eller stå fint. Så fort öronen åkte fram råkade även hovarna förflytta sig!

Annars har det inte hänt så speciellt mycket. Eller jo, mamma har ringt en sadelutprovare som kommer på fredag om två veckor. Så det blir spännande! Nu ska jag försöka få photoshop att jobba, de ligger på latsidan idag. ;) Men ikväll kommer det bilder!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback