Vart tog solen vägen?

Publicerat av Jennie Börs den 07 Juni 2011 kl. 15:28 i Vardag
Solen har lyst hela dagen, varmt och skönt har det varit. En väldigt värdelös skoldag som började med att vi skulle titta på fotbollsturnering på IP, men efter 45 minuter tröttnade vi och gick till skolan. Den var dock låst så vi satt ute på skolgården. Efter lunch var det upplåst och då fick vi information om hur de kommande dagarna ser ut och sen städade vi lite granna.

Snart ska jag byta om och ge mig av till stallet, årets sista lektion idag. Hoppning står på schemat .. Roligt att regnet precis började ösa ner också. Smällar man får ta, regnar det såhär blir vi nog antagligen inne idag?

center>

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback