The end

Publicerat av Jennie Börs den 10 Juni 2011 kl. 12:00 i Allt & inget
T I D S I N S T Ä L L T       I N L Ä G G !
Det är helt sjukt, men nu är allt som heter grundskola slut. I fortsättningen kommer jag inte gå till Klockarskolan och 30-längan (eller 80-längan som i 7/8an) varje skoldagsmorgon. Det är helt sjukt vad tiden gått fort, hallå, vi hade ju nyss sexans dag och jag började just 7an?

Nog med det, 10 juni 2011 blir den sista dagen med klass 9A. Vi börjar dagen med att åka lite traktor och vagn på stan innan vi åker ner i Säterdalen för avslutning. Klockan halv 9 börjar avslutningen där nere på Stora scenen. Efter det åker vi lite mer traktor och vagn innan vi åker till skolan och går till klassrummet och får slutbetygen. Alla nior äter avslutningslunch i matsalen och efter det bär det av till Stockholm!

I Stockholm blir det först att gå på stan för att sedan avsluta på Gröna Lund. Sedan ska vi hem mot lilla Säter igen och vi är beräknade att vara hemma runt 01.30 igen.

Det här blir det enda inlägget idag, har inte tid att blogga precis eftersom jag kommer behöva gå upp innan sju och fixa iordning mig och sedan ska jag som ni nyss läst spendera en sista dag med klassen (och även de andra niorna). Ni får ha en bra dag helt enkelt och ni som har mitt nummer kan ju alltid smsa.

Kameran följer med under avslutningen samt på traktorn, så slänger upp lite bilder när jag kommer hem!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback