Rubrik

Publicerat av Jennie Börs den 09 Juni 2011 kl. 21:19 i Vardag
Började dagen med att titta på niornas elevshowen, själv tyckte jag att jag passade bättre in i publiken än på scen, haha. Den var bra (förutom att vissa nummer var lite väl överspelade!), vissa sketcher på lärarna var helt klockrena och vissa nummer var riktigt bra. Extra skoj att lärarna bjudit på sig själva i en film som spelades upp. :)

Sedan avslutade vi lite efter det i klassrummet, lite Stockholmsprat och den traditionella frågesporten, den sista .. Vi tjejer vann överlägset i alla fall! Efter skolan åkte jag och åt lunch hos mormor och sedan hem och färga håret. Har varit i stallet och nu ska jag snart fixa det sista inför morgondagen.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback