Om sanningen ska fram ..

Publicerat av Jennie Börs den 12 Juni 2011 kl. 22:40 i Allt & inget
Så är jag väldigt omotiverad just nu och det har jag varit hela den senaste veckan för den delen också. Jag är inte motiverad till att rida, för att skriva på bloggen, umgås med folk .. Ingenting känns roligt, just nu har jag bara en drivmotor: Miro. Han är mitt ljus i mörkret och min energikälla, nu skulle jag vilja läsa igenom min np-sv uppsats!

Anledningar till det här finns, saker som gör att jag blir nedstämd och omotiverad. Vi alla har sämre perioder i livet också för den delen. Men jag försöker kämpa vidare. Om den inte vore för KM skulle jag lägga all ridning åt sidan den här veckan och hitta på andra saker med Miro, men KM ska vi genomföra. Jag har sett fram emot den kommande lördagen sedan i julas, men tyvärr blir det inte som jag tänkt mig. Från att göra tre KM-starter på tre olika ponnyer så kommer jag bara göra en.

Nu till bloggens framtid. Hur den ser ut nu vet jag inte riktigt faktiskt. Som det ser ut nu kommer den inte leva upp till sitt namn i framtiden, det blir bara en New Forestponny som den kommer handla om. Jag vill inte byta blogg egentligen heller, för det känns inte bra att hoppa hit och dit och dessutom gillar jag namnet. Vi får väl se, kanske hittar jag någon som vill blogga tillsammans med mig (intresserade kan ju säga till, men jag kommer inte säga ja till vem som helst!) eller om jag helt enkelt hamnar någon annanstans. Det visar sig.

Det här inlägget kanske inte säger så mycket, men jag ville bara berätta lite hur läget ser ut. Jag vill inte gå in på några detaljer, men förhoppningsvis kanske jag kommer på bättre tankar snart ..


Kommentarer
Kommentar av: johanna

Hej! din ponny är verkligen jätte fin! Vem är han efter? har en new forest själv efter miclas madoc :)

2011-08-02 @ 22:46:23
Blogg: http://nattstad.se/hannajoo
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback