Nya skor och ved

Publicerat av Jennie Börs den 02 Juni 2011 kl. 15:56 i Vardag
Idag på förmiddagen var Tobbe och skodde båda ponnyerna, så nu har de nya fina skor på fötterna. Efter det åkte jag upp till farmor och hjälpte henne med veden, jag och Johanna körde skytteltrafik med skottkärror fulle med ved mellan släpvagnen och vedboden och hon staplade upp den.

Igår blev det inte så aktiv bloggning, kände inte för det helt enkelt. Var i alla fall och betade med Evita i en timme och Miro fick beta i ungefär 20-25 minuter efter han blivit riden. Ikväll ska jag och Miro trimma lite dressyr. :)


Kommentarer
Kommentar av: KarolinaWestberg

händer ikv ?

2011-06-02 @ 16:20:04
Blogg: http://karolinaass.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback