Morgondagens outfit

Publicerat av Jennie Börs den 18 Juni 2011 kl. 21:34 i Outfit

Så här kommer jag och Harley se ut imorgon! Slängde ihop det lite snabbt i photoshop bara, inte så jättevackert gjort men men!


Schabrak: HV Polo St Moritz
Pannband: Swarovski
Skydd: Event
Jacka: Mountain Horse Crew
Tröja+skjorta: HM+Equipage
Stövlar: Mountain Horse Supreme High Rider
Hjälm: Lamicell Master
Sporrar: Globus
Ridbyxor: Knäskodda Pikeur
Vantar: Roeckl Vesta
Väst: Airowear Zippa

Utöver detta kommer jag även ha ett spö som är kanske runt 75cm långt (svart med mässing), men det hittade jag ingen bild på. Jacka eller tröja+skjorta beror lite på vilket väder der är. Harley har brun utrustning, men svart nosgrimma och stigläder så då tyckte jag inte att det gjorde något att pannbandet blev svart, haha. De blir säkert jättebra ändå, sen vanliga "snodd"-säkerhetsstigbyglar.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback