Miro - 3 juni 2011

Publicerat av Jennie Börs den 03 Juni 2011 kl. 22:07 i Ridpass - Miro
Idag har han och Johanna hoppat, eller ja, skuttat i alla fall. Det hade väl gått bra förutom att Johanna åkte i backen det första hon gjorde. Styrde mot första hindret och sen hade han kastat sig och hon i backen, upp och på igen och samma sak igen. Sen hade han hoppat. Men det var inte slut med ofrivilliga avsittningar för det, hon åkte av en gång till mot slutet. Annars hade det som sagt gått bra.

Varför gör han så där då? Jag kan aldrig tänka mig att han gör det för att vara dum! Nej, Miro älskar att hoppa! Jag och Johanna har kommit fram till att hon antagligen inte stöttar honom helt till hundra procent. Sen kan nog hon själv vara lite spänd också och det kan jag förstå! Vi räknade ut att hon åkt i backen 12 gånger sedan han kom hit, då har 11 av de gångerna varit på hopplektioner och 10 av de gångerna på hinder.

Själv var jag inte med och tittade, det har sina anledningar.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback