Miro - 13 juni 2011

Publicerat av Jennie Börs den 13 Juni 2011 kl. 22:44 i Ridpass - Miro
Dagens ridpass drar vi ett streck över. Han ville så gärna arbeta, det kände jag men jag kunde inte rida honom dit. Ingenting fungerade, jag hade lika gärna kunnat struntat i att sitta upp idag. Ååååh, varför ska det vara så här? Det är bara mig det hänger på, men jag kan inte fokusera och koncentrera mig på rätt saker. Just nu är det på tok för mycket i min lilla hjärna.

Allt jag vill är att jag ska komma tillbaka. Hitta det där suget och känna att allting fungerar. Jag lider för att han inte får det han behöver, han behöver arbetas men för stunden klarar jag inte av det. Vi tar nya tag snart ..


Jag älskar dig, tusen gånger runt jorden och tillbaka igen. Det räcker nog inte ens ..

Kommentarer
Kommentar av: Felicia

tur han är söt i alla fall! :)

2011-06-13 @ 23:21:32
Blogg: http://debbieojag.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback