Miro - 12 juni 2011

Publicerat av Jennie Börs den 12 Juni 2011 kl. 22:21 i Ridpass - Miro
Han har knappt blivit riden alls den här veckan, men det var positivt! Han ville så gärna arbeta så jag knappt hängde med, söteponny. Skulle tagit dressyrsadeln istället för hoppsadeln så jag kunde komma ner djuare och inverka bättre för herrejäklar vilken energi han började bjuda på längre och längre in i ridpasset!

Tyvärr tog jag inte vara på energin på rätt sätt, jag åkte tyvärr mest med .. Men vi har alla dåliga dagar. Men den där känslan tar jag med mig vidare, för det är det där som han ska komma med själv. Red i alla fall på lite volter och raka spår, i alla gångarter. I galoppen var han riktigt lång, låg och rund, där kände jag att han verkligen behövde få vara. Det har blivit väldigt mycket hög tävlingsform på slutet, vissa dagar behöver han få komma ner också.

Kommentarer
Kommentar av: Sarah

Det ser ut som så, men han åt inget. Försökte väll bara göra sig bra på kort ;)

2011-06-12 @ 22:41:03
Blogg: http://tophorses.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback