Mini-tävling

Publicerat av Jennie Börs den 03 Juni 2011 kl. 00:01 i Allt & inget

Tänkte ha en liten mini-tävling här på bloggen. Flera stycken som frågat om jag gör headers till andra, men det gör jag inte då det tar alldeles för mycket tid. Men nu tänkte jag ha en liten mini-tävling där priset just är en header. Vinnaren lottas slumpmässigt fram och blir kontaktad via mejl, vinnaren får sedan komma med idéer och synpunkter på headern samt stå för bilder.

Reglerna är enkla och det är superenkelt att delta, allt du behöver göra är att kommentera det här inlägget! Du är då automatiskt med i tävlingen. Dessa uppgifter ska däremot ingå på ett eller annat sätt:
*förnamn
*e-mejl adress
*bloggadress

Tävlingen avslutas lördagen den 4 juni klockan 23.59. Men fram tills dess är det fritt fram att delta. :)


Kommentarer
Kommentar av: Felicia - Stall Viggeby

jag är med ;D

2011-06-03 @ 00:27:45
Blogg: http://stallviggeby.blogg.se/
Kommentar av: Hilda Andersson

Jag är med!

2011-06-03 @ 08:51:31
Blogg: http://swedishdressage.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback