Massor av planer i huvudet

Publicerat av Jennie Börs den 02 Juni 2011 kl. 23:34 i Allt & inget

Just nu har jag ungefär en miljon olika bloggidéer i huvudet, men jag har inte motivation till att skriva inläggen. Helt klockrena inlägg som jag skulle kunna få till superbra, bara jag hade motivationen till att skriva ner dem. Motivationen behövs nämligen, annars kommer jag inte kunna formulera mig rätt. Samlar i alla fall alla inlägg i ett worddokument så de inte försvinner hur huvudet. :)

Just nu känns det inte som det här är en hästblogg, det är mer som en vardagsblogg. I och försig är ju hästarna min vardag, men jag försöker i alla fall låta bli att blanda in livet utanför stallet. Jag vet vad jag vill ha för uppdatering, men jag är för lat fär att genomföra det .. hehe. ;)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback