Läget under kontroll?

Publicerat av Jennie Börs den 17 Juni 2011 kl. 23:30 i Allt & inget

Jag hoppas att jag har det i alla fall. Kom på sent nu på kvällen att jag kanske borde smörja stövlarna så de inte är alldeles dammgrå och lerprickiga samt att min kavaj börjar bli väldigt skitig. Den skulle behöva en riktig tvätt, för just nu är den lite prickig från allt regn som den råkat ut för! Men det värsta är återgärdat så gott det gick i alla fall. :)

Har även fixat med Johannas present, eftersom hon fyller år imorgon! Sedan är det bara att tagga tusan, startar inte för sen efter ett så ingen bråska för det. Målet är bara att hitta tillbaka till dit vi var förut, där vi gick framåt i våran utveckling och inte bakåt. Men trots en ganska dålig tid på slutet känner jag att jag verkligen är på G!

Måste lämna tillbaka min kära pokal också .. Den har ju varit min i två år nu så det är ett lite sorgligt avsked faktiskt! I år har jag inte heller en chans att få tillbaka den, eftersom jag inte startar lektionsponny. Men tills nästa år ska jag försöka hitta någon ridskoleponny att rida, även om det kanske inte blir Zanzibar så vill jag nog vara med på någon.


Jag saknar dig, min älskade lilla arabnallebjörn/arabpudel till dressyrponny.. ♥


Kommentarer
Kommentar av: Lars (Zanzibar) Nilsson

Zanzibar, vilket fint namn på en häst.

2011-07-01 @ 22:56:38
Blogg: http://www.dahlsafaris.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback