Kanske kan det fungera?

Publicerat av Jennie Börs den 03 Juni 2011 kl. 23:38 i Utrustning


(Idag lindar jag betydligt snyggare och hovskägget existerar inte!)

Funderar och funderar. Kan schabraket och lindorna passa ihop? Vill verkligen ha ett lila dressyrschabrak som jag kan matcha med de fina, lila fleecelindorna (med små söta, röda hästar på, haha). Har inte använt lindorna för sen i somras för att jag inte har haft något schabrak att matcha med (det hade jag inte då heller, i och försig). Igår tog jag det svarta schabarket till dem och de passade ganska bra, men givetvis är det snyggast med ett lila schabrak. :D

Vad tror ni? Jag fortsätter i alla fall att spåna på det. :)

Kommentarer
Kommentar av: Sabina

Om du fortfarande vill va med i fototävlingen så skynda dig att va med då med en bild =) För imorgon är sista dagen att anmäla sin bild då jag kommer avsluta tävlingen på kvällen =)

2011-06-04 @ 09:47:30
Blogg: http://smebacksflikka.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback