Jag älskar dig

Publicerat av Jennie Börs den 14 Juni 2011 kl. 09:00 i Allt & inget

1 år
12 månader
52 veckor
365 dagar
8 766 timmar
525 949 minuter
31 556 926 sekunder



Nu är det ett år sedan du satte dina hovar på Säterbygdens Ridklubb för första gången. Ett år sedan jag kunde tänka "Jennie Börs - Hästägare". Ett år sedan vårat gemensamma äventyr började. Under det här året har vi gått igenom det mesta, framgång och motgång. Blod, svett och tårar. Det här äventyret har gett mig så mycket och jag ångrar inte en sekund att det var du som fick hedern att följa med oss hem i transporten. Du har gett mig så mycket och mer har du att ge. Du ska veta att jag älskar dig och att jag ser fram emot resten av tiden som vi har framför oss!

Det kommer ett inlägg med minnen från första året senare, håll utkik!


Du är det absolut bästa som har hänt mig. ♥

Kommentarer
Kommentar av: Sofie H'

Grattis! :D Ni är så fina tillsammans.

2011-06-14 @ 09:29:42
Blogg: http://loewen.blogg.se/
Kommentar av: Felicia - Stall Viggeby

Grattis! :D

2011-06-14 @ 16:56:27
Blogg: http://stallviggeby.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback