I'm a live

Publicerat av Jennie Börs den 11 Juni 2011 kl. 22:50 i Vardag
Jag lever fortfarande, ni behöver inte vara oroliga. Kom hem i natt efter en riktigt härlig och rolig dag med massor av sol! Det är både skönt, roligt, sorgligt och ja, allt, på samma gång. Vi gick direkt till Gröna Lund, jag gick först och hade resten av "gänget" bakom mig. Jag hittade faktiskt också, lite stolt!

Idag har jag först varit funktionär på våra lokala storhäst tävlingar, fick lite sovmorgon i alla fall. Härligt väder fram till två, då började det spöregna och åska! Men sen körde vi igång igen, banan vart ju i alla fall bra efter regnet. Var hem och åt och sen upp till stallet igen, vi släppte ut Miro och Evita i varsin hage så de fick njuta lite i kvällsolen. Miro hade inte kommit ut på hela dagen heller .. Men det var supermysigt och tror jag fick lite härliga bilder. :)

Nu ska jag fortsätta redigera bilder, här ska det bombas senare någon gång! :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback