Fullt ös

Publicerat av Jennie Börs den 13 Juni 2011 kl. 14:16 i Fotografering
Idag släppte vi ihop Miro och Evita, så de slapp stå själva i hagarna brevid varandra. Evita brunstade på i början och Miro tyckte han var hingst, men de nosade lite på varandra och sen gick de skilda vägar. Efter en stund blev det lite spring, Miro sprang runt och flög som en tok den lilla söten. Sedan blev det lugnt, de stod iprincip i varsit hörn och betade. Så förhoppningsvis ska det fungera att ha dem tillsammans.

Vissa bilder ä bättre än andra, lite svårt att hänga med och ställa in allt samtidigt som man ska fånga de där speciella ögonblicken! Dessutom vet jag inte varför jag ändrade vitbalansen efter en stund? Aja, några riktigt charmiga bilder fick jag på Miro i alla fall. :D










Kommentarer
Kommentar av: Karin

Vilken vildhäst du har! Sjukt söta bilder iaf.. :P

2011-06-13 @ 15:55:36
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback