Från lermonster till ponny

Publicerat av Jennie Börs den 17 Juni 2011 kl. 21:33 i Vardag
Miro fick sig ett välbehövligt bad på kvällen, fy sjutton så han såg ut alltså! När Johanna skulle rida borstade vi honom så gått det gick eftersom han var dyblöt med massor av lera, grus och sand. Det såg hyffsat bra ut när vi gick ut, men han såg snart ännu skitigare ut. Regn och lera är verkligen hans favoritväder!

När han ätit och torkat lite borstade jag av den lera som gick, allt var inte torkat ännu sedan var det raka vägen in i duschen. Vi provade nya schampoot och det luktade jättegott! Det var bra också, lätt att skölja bort och pälsen blev mjuk och len. Han njöt allt lite också, men det var jäääätteläskigt att behöva stå mitt i den stora sjön av skum och vatten som blev, töntponny. :)


Eftter badet <-- --> Efter jag rört om lite i avloppet.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback