Efter regn kommer sol

Publicerat av Jennie Börs den 12 Juni 2011 kl. 14:40 i Vardag
Imorse vaknade jag av att jag drömde att det spöregnade och åskade, det var tyvärr ingen dröm, det var verkligheten .. Strax därpå ringde klockan. Bara upp och hoppa och sedan upp till stallet för att morgonfodra. När det var dax för utsläpp var åskan ganska nära så vi släppte alla hästar hemma, kändes inte så roligt att dra ut dem till Näs om det skulle bli värre.

Men det vände, så vid lunch kunde släppte vi upp stona dit. Innan det fixades hela stallet och allt sånt. Nu ska jag fortsätta redigera bilder, sen är det dax för insläpp. Ridning blir det ikväll innan kvällsfodringen!

Tur att dagens ponnytävlingar blev inställda, inget vidare att det först var oväder och banan var bara vääääldigt blöt efter det här regnet!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback