Dax att plugga dressyrprogram

Publicerat av Jennie Börs den 01 Juni 2011 kl. 16:22 i Allt & inget


Nu är det dax för mig att lära mig LB:0an igen, har ridit det en gång på Zanzibar men minns iprincip vad det var för rörelser men inte i vilken ordning och sådär. Men nu är det dax att färska upp minnet en aning för på söndag ska jag och Miro rida det. Det är nästan ett år efter jag red det på Zanzibar, hade tävlingen varit på måndagen hade det varit precis ett år. ;)

Enligt mig är det ett ganska tråkigt program eftersom man rider väldigt mycket på fyrkanten. Sen den där bågen på slutet är ju lite mysko. Nej, nu ska jag få skrivaren att vilja skriva ut papperen. Dock lär jag mig inte enligt sånna där små ritningar, jag sitter och läser från ridsportförbundets hemsida.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback