Dagens vill ha

Publicerat av Jennie Börs den 17 Juni 2011 kl. 15:31 i Allt & inget

Birgitt var och tittade på Evitas sadel idag, för att se om det behövdes göra något med den eftersom den börjar sätta sig nu. Den har ju glidit fram när vi klättrat men annars har den legat bra tycker jag. Den behövdes inte stoppas, utan det räcker med en liten glidpadd under.

Så nu kom jag på lite extra att Miro också behöver en ny hoppsadel. Det är bara att inse att den älskade lilla Stübben ponnysadeln är för liten för mig .. Men att få tag i en Albion K2 17" W är inte lätt, det har jag då märkt. Bara att leta vidare!


Bild lånad från google.


Kommentarer
Kommentar av: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

Albion är så sköna :D

2011-06-17 @ 20:34:10
Blogg: http://linnforsstrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback