Dag i solen

Publicerat av Jennie Börs den 04 Juni 2011 kl. 21:44 i Vardag
Började dagen med en dressyrträning, en mycket nyttig sådan (och väääldigt jobbig). Men mer om det sen. Sedan var jag kvar och mockade och fixade. Väl hemma var jag ute i solen och smorde, så nu är Miros dressyrgrejor fina inför morgondagen. Imorgon blir det en liten ny taktik på framridningen, vi får väl se hur den fungerar.

Annars har jag varit ute hela dagen, datorna har stått orörd förutom att jag varit in och tittat efter morgondagens starlistor. Jag har dock inte blivit så mycket klokare, jag ser nämligen inga skillnader i dem jämfört med igår. LBn ligger före LCn i dokumentet (men jag vet i alla fall att LCn ligger först eftersom det står i tidsprogrammet + att jag pratat med Pernilla). Det finns inga tider och ja, jag blir inte klokare.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback