En gammal trogen vän

Publicerat av Jennie Börs den 17 Juli 2011 kl. 23:24 i Allt & inget
Ja, det är väl vad du är bloggen. Ibland måste jag faktisk logga in här och bara känna lite på stämningen .. Ibland ångrar jag faktiskt att jag slutade blogga här, men samtidigt är det lite spännande på den nya. Det tråkiga är att jag tappat en hel del läsare, men det är väl smällar man får ta?

Allt flyter i alla fall på, jag och Miro kämpar vidare! Älskade lilla ponnyn, finns inga ord för hur mycket han betyder för mig. Förra helgen var vi ut och tävlade igen och "det onda" har vänt. Två stabila ritter med run 55% i båda, helt klart är det i galoppen det brister! Om två veckor är det dax för NF-SM, så vi laddar inför det!

Och än en gång, www.teamdressyrhoppet.blogg.se, inte för att vara tjatig men .. Har bloggat själv hela denna vecka då Felicia varit borta. Ny design har kommit upp där, rätt nöjd faktiskt!

Kommentarer
Kommentar av: Alice

Jättefina hästar du har, och älskar din blogg! :)

2011-07-23 @ 19:08:21
Blogg: http://connoz.blogg.se/
Kommentar av: Amelie - stallviggeby.blogg.se

Jätte fina hästar! Vilka klasser tävlar du? :)

2011-07-23 @ 23:35:27
Blogg: http://stallviggeby.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback