Valbo och Erikträning

Publicerat av Jennie Börs den 06 Januari 2011 kl. 22:30 i Shopping

Åkte till Valbo med farmor och Johanna idag, för Johanna skulle prova et en ny säkerhetsväst (hon skulle få en av farmor i julklapp). Vi var även in en sväng på Köpcentret, åt mat där och gick i lite (tråkiga) affärer. Det blev en ny Airo Wear väst för Johannas del, så sjukt snygg tycker jag att den nya är! Jag har ju min gamla, den är verkligen superskön. (Dock hinner den bli ganska stel mellan gångerna .. Tur att den blir mjuk fort igen) Blev även lite annat smått och gott, farmor betalade även för det så man får ju tacka för det. :) Fick faktiskt ihop ett fullt stämpelkort, på bara dagens inköp!


Gummiringar till säkerhetsstigbyglar (en på Evitas stigbyglar var sliten och sliten på ett ställe, så tyckte det kändes säkrast att byta ut) och sadeltvål

Rosa/grå ryktväska till Evitas borstar. Var inga borstar med, som det ser ut på bilden. Köpte ju den gröna med borstar till Miro (för att få väskan) och borstarna är värdelösa! Men nu har Miro grön väska med gröna borstar och Evita en rosa väska med rosa borstar. :)

När jag kom hem gick jag upp till stallet för att fota Erikträning, hade lovat Ylva att fota henne och Memory om jag hann. Jag han få en bra bild i alla fall, för hon hoppade sista vändan när jag kom! Stannade kvar och fotade en grupp till. Annars har det inte hänt så mycket mer.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback