Torsdag den 13:onde

Publicerat av Jennie Börs den 13 Januari 2011 kl. 20:46 i Vardag

Jag kom inte på någon bättre rubrik, okej?
Vi hade bad idag på idrotten, jag luktar forfarande klor även om jag duchat två gånger efter det .. Jag förstår inte, klor verkligen borrar ner sig i hud och hårstrån och doften försvinner aldrig! Annars har skolan varit bra, jag har spelat "bluppspelet" (det heter något annat, vet inte vad, men jag kallar det så för man klickar bort massor av bluppar och sen säger det"blupp") på Lousies mobil, jag slog hennes high score. :D

Var ut och tränade lite efter skolan och sedan iväg till stallet. Nu är det bestämt att jag ska träna för Pernilla varannan måndag i Hedenslund, det gillas. Börjar nu på måndag, undra vad vi ska köra för färg? Rosa eller röd? Kanske lila? Aja, det är ett senare problem! Anmälde mig även på lite träningar på klubben, två hoppningar för Susanne, en dressyr för Pernilla och en dressyr på Cissi på Evita, utspritt fram till mars. Blev även en till dressyrträning för Cissi, men då rider jag nog Miro. Superlänge sedan jag tränade på honom för henne!


Miro kör taktiksnack med Cissi innan träning. ;)


Kommentarer
Kommentar av: Julia Ståhl♥

röd! :)

2011-01-13 @ 22:13:05
Blogg: http://thilia.webblogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback