Tidsinställda inlägg

Publicerat av Jennie Börs den 21 Januari 2011 kl. 16:46 i Allt & inget

Ikväll har jag tänkt att pyssla ihop lite tidsinställda inlägg, det är perfekt att ställa in ett då och då för att bloggen inte ska stå helt öde när man är i skolan. Mina "Dag **" skriver jag ju i förtid för att de ska kunna publiceras när jag är i skolan.

Är väldigt sugen på att klippa ihop lite outfits, någon som har föslag på någon färgkombination jag kan gå efter? Du kanske rent ut sagt redan vet ett snyggt scharbrak tex som du tycker jag ska "gå efter", länka en bild bara. Utvärdering av utrustning tänkte jag också försöka knåpa ihop, någon som har något förslag på vilken typ eller du kanske sett att jag har en produkt som du vill veta mer om? Lyx VS Budget håller jag faktiskt redan nu på att knåpa ihop!

Nu ska jag ta en liten paus i datandet och bege mig upp till stallet. Det är teori idag, så ridhuset är ledigt! Miro ska få sig ett rejält dressyrpass har jag tänkt, är så sjukt sugen på att rida ordentlig dressyr nämligen. Vi hörs senare!


Kommentarer
Kommentar av: Anonym

Kanske min dröm hopp och en dressyr outfit( då du kan välja och vraka bland all märken och strunta i prisen)

2011-01-21 @ 20:09:15
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback