Thailand ..

Publicerat av Jennie Börs den 03 Januari 2011 kl. 22:55 i Allt & inget
Tittat på Familjen Annorlunda och Spårlöst nu på kvällen, och det är grymt bra när man kan spela in programmen på boxern. Då slår man på inspelningen och börjar titta efter ungefär 15min och vips så slipper man reklamen. ;D Men i alla fall, Spårlöst var från Thailand. Det gör verkligen inte alls att man börjar längta tillbaka .. Dofterna, värmen, synen och ja, allt!

Men jag ska nog inta klaga, jag är ju faktiskt en av de få som fått chansen att få leva och bo i Thailand. Det känns ganska overkligt när man tänker på det om jag ska vara ärlig. Men hur jag ska kunna komma iväg i dagens läge vet jag inte, hur ska jag kunna vara borta från Miro och Evita?


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback