Stallet

Publicerat av Jennie Börs den 30 Januari 2011 kl. 15:44 i Vardag

Haft en superbra kväll/natt/fm i stallet verkligen. Tacos till Draktränaren som var riktigt bra och sedan lekar på det. Vid 12 tiden slog vi på I rymden finns inga känslor, för en gång skull såg jag färdigt hela "nattfilmen", den var bra den också. Slutet var väldigt öppet dock ..

På fm tog vi lite sovmorgon och sedan frukost och packa ihop alla madrasser och sånt. Sedan åkte vi pulka/bob/madrass och allt vad det nu är. Jag fotade mest, men några åk blev det. Till backen åkte jag bob efter skotern och det resulterade att mitt knä säger aj! Efter åkningen tog vi fika i stallet och efter hämtade pappa mig, Johanna ohc alla grejor i stallet. Har pluggat lite matte, jag gillar verkligen inte procent kan jag säga ..

Nu är det snart upp till stallet igen och rida. Idag har vi haft Evita hemma i en månad (känns som en evighet!) och det betyder att det var 8 månader sedan vi provred Miro!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback