Schabrak-nyheter från Hööks

Publicerat av Jennie Börs den 07 Januari 2011 kl. 14:39 i Utrustning

Igår när jag var på Hööks såg jag massor av nya saker från vår/sommar kollektionen och det var verkligen mycket nya schabark nyheter! Dock känner jag igen flera av schabarken sedan tidigare, eftersom det är kopior på dyra shabrak. Tycker det är lite tråkigt när de gör så, visst de har lägre priser osv. Men kvalitén? Jag har två schabrak från Hööks och jag tror inte jag kommer köpa fler därifrån, för jag är verkligen inte nöjd med kvalitén! En gång i tvätten och de har tappat både lite i färgen och tyget känns jättekonstigt. Många schabark kostar ju faktiskt över 200:-, till och med ett schabrak jag köpte för 50:- håller bättre i tvätten! Men i alla fall, här kommer schabrak-nyheterna!


Showmaster®  Exellent Allround - 229:- LÄNK


Gold Medal® Advantage Allround - 229:- LÄNK


Gold Medal® Advantage Dressyr - 229:- LÄNK


Showmaster® Everyday Allround - 189:- LÄNK


Showmaster® Elegance GP - 199:- LÄNK


Gold Medal® Ambition Allround - 149:- LÄNK


Gold Medal® Sport Allround - 299:- LÄNK


Showmaster® GP Schabrak Allround - 199:- LÄNK
Showmaster® GP Schabrak Dressyr - 199:- LÄNK


Showmaster® Star - 199:- LÄNK

Så där, det ska nog vara alla! ;) Jag hoppas att alla länkar stämmer. Vissa scharak har faktiskt riktigt fina färger tycker jag, håller ni med? Men som jag nämde innan, vissa schabrak känner man igen sedan tidigare. Om jag skulle välja ett schabrak jag vill ha så får det nog bli något av Advantage dressyrschabraken, de tycker jag faktiskt är riktigt läckra. :) De är både stilrena och snygga!


Kommentarer
Kommentar av: LINNEA / RIDBOKEN

Lena Furuberg schabraken är ju sååå söta, skulle vilja ha ett av varje! :o)

2011-01-08 @ 19:47:35
Blogg: http://ridboken.aenn.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback