Rubrik

Publicerat av Jennie Börs den 26 Januari 2011 kl. 15:36 i Vardag

Skolan idag var inte speciellt ansträngande, hade sovmorgon till halv 10 och sedan so. Jag, Louise och Alexandra roade oss med att kolla igenom hela Willmagudien. Sedan var det bild, nu är min jordklob färdignålad. Bara en blomskjälk som ska fyllas i som slingrar sig runt hela jorden samt att jag ska skriva någon slogan.

Åt lunch i skolan och gick sedan till mammas jobb, därifrån åkte vi till sjukgymnasten. Fick lite fler/nya övningar och nu får jag klara mig själv i fortrsättningen. Hoppas på att vi får vårat nya schema i skolan snart, hoppas på att jag kan få sluta lita tidigare på torsdagar för det skulle verkligen underlätta! Väl hemma igen la jag mig i soffan och tittatde på TV, jag har ont i magen.

Plugga matte och rida återstår på dagens schema ..


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback