Rosa ♥

Publicerat av Jennie Börs den 28 Januari 2011 kl. 22:17 i Outfit


Bara för att jag älskar den .. Lite mer rosa, lite mer bättre! Det är faktiskt bara två saker som fattas för att den ska bli helt komplett, haha.

Schabrak - Mias RS (Vit grund och kant, silver eller grå paspoal, rosa band)
Lindor - Märkeslösa rosa fleece
Boots - Catago
Stigbyglar - Three crown horse
Pannband - Chavallo

Bara schabraket och bootsen som fattas nu. Schabarket ska vara beställt, hemma och klart innan tävlingsesongen börjar. Bootsen är det inte lika bråttom med. Resten har jag ju redan, lindorna måste dock klippas av fram. Tog en lite bättre bild på pannbandet idag, men vinkeln är lite små fail .. :p

Hiss/Diss?


Kommentarer
Kommentar av: Sarah

Hiss såklart! :D

2011-01-29 @ 21:26:27
Blogg: http://tophorses.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback