R.I.P älskade mobil ..

Publicerat av Jennie Börs den 20 Januari 2011 kl. 21:44 i Allt & inget

Från och med idag får min Sony Ericsson T700 gå i pension, den ska inte utsättas för mer nu .. Idag när jag skulle lägga ner den i ridbyxfickan lyckades jag nästan slita av kanske 1/3 av skalet på framsidan! Ska fixa bilder på hela mobilen, den har nämligen en hel del "små skavanker", haha. :p

Men nu ska jag drass med Johannas gamla Samsung mobil, hade den en sväng i somras och jag höll på att galen på den eftersom touchen är ganska seg .. Men det finns en positiv sak, den är rooooosa!


En sån här är det jag har nu, så snart jag har råd har jag tänkt att köpa en Xperia X8 istället. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback