Ridstrumpor

Publicerat av Jennie Börs den 13 Januari 2011 kl. 17:23 i Utrustning

Ridstrumpor är nog någonting man verkligen inte kan få ett par för mycket av (okej, kanske. Men det skadar ju aldrig att få ett par ridstrumpor i present tex). De används och slits, jag slänger även mina i tvätten efter varje gång. Vet att många använder de fler gånger men jag tycker det är äckligt eftersom man blir varm om fötterna, och det värsta som finns är ju att ta på sig gamla och otvättade strumpor! (;

Jag tycker det är roligt att ha lite annorlunda ridstrumpor, inte bara vanliga tråkiga och traditionella som är i stort sätt färglösa. Givetvis har jag några sånna också, men de ligger mest i lådan och används väldigt sällan, haha.



De flesta av de här har ju lite färg på sig i alla fall, men det är väldigt sällan jag använder ridstrumpor i den här modellen i alla fall.




De här är strumpor från Hööks, lite annorlunda. De första är väldigt färgglada och även lite annorlunda rutor (finns neutrala sånna också), men ändå enkla. De andra är väldigt söta tycker jag! De blommiga tycker jag är helläckra, somriga och fina färger, utan tvekan!


Stövelstrumpor i synliga och glada färger (alltså inte typ marimblå, brunt och svart) tycker jag är snyggt! Rosa, röda, ljusblå, limegröna och alla färger det nu finns i! Finns ju dessutom de som är mönstrade, dock tycker jag att visaa blir lite för mycket!


Sånna här strumpor är något i min smak! Enfägade med något annorlunda på i fina färger. Har massor av strumpor från Ullared, de är enkla men fina. Så sånna här, det är min smak!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback