Nu är det helg!

Publicerat av Jennie Börs den 14 Januari 2011 kl. 15:28 i Vardag

Helghelghelg! Skolan har flytit på bra, inte alls mycket arbete. Hade vikarie på musiken (är jag fövånad? NEJ!) och vi fick gå efter halva lektionen.

Sköntt att äntligen får sluta tidigt på en fredag, och ingen so sista timmen! So sist på fredag har följt 9a sedan 7an, men nu är det slut på det. Bara att hålla tummarna på att jag inte hamnar i mixgruppen på HKn, jag vägrar att fortsätta gå sent. Jag menar, jag kommer ju hinna rida och allt innan lektionerna börjar om jag vill om jag får sluta 5 i halv 3.

Ikväll ska jag och Johanna skritta ut, blir nog lite trav för den delen också. :)


Sånt här kan jag och Alex roa oss med ibland ... Ni vet väl att Brunta är en asbra galopphäst? :D


Kommentarer
Kommentar av: Linnea - Vinn ett ROSA schabrak!

Brunte ser ju riktigt fräsch ut för sin ålder! :o)

2011-01-14 @ 23:00:42
Blogg: http://ridboken.aenn.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback