Mountain Horse Supreme High Rider ♥

Publicerat av Jennie Börs den 15 Januari 2011 kl. 20:58 i Shopping
Igår ringde de från Aubiose och berättade att mina stövlar kommit, så idag åkte vi upp för att prova dem! Kan ju börja med att nämna; de har möblerat på på Aubiose! Asså shiiiet, man går typ vilse ju .. Tittade inte runt överallt, men på något sätt kändes det mer öppet än innan. Blir nog bra när man lär sig hitta där inne. :)

Stövlarna passade i alla fall, 3 gången gillt! De är lite höga och går upp i knäväcken så just nu går jag med ganska raka knän .. Men de är så mjuka så de ger snart efter, dessutom har jag en hälkil i nu i början tills de sjunkit ner lite. Jag hjälpte även Johanna att leta present till Alex som fyllde år i måndags, tur att Johanna har mig! Var lika dant när vi skulle handla julklapp till henne, jag kom med alla förslag. :p

Provred stövlarna på kvällen och de var supersköna, inte alls obekväma eller så. Fick inga skav eller något eller ont någon stans, dessutom sjönk de ner en bit också, vilket är bra så jag kanske kan börja gå normalt med dem. Jag ångrar inte mitt köp, och de var faktiskt värda priset (ännu i alla fall).


I kartongen, har dock tagit ur alla "papper" som var med och stoppat ner hälkilarna i stövlarna.


Sämst bild men ändå ..


Även den här är sämst, men whatever :D


Fick dessutom den här med, en dragkedjespray. Fick även Stallboken 2011. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback